maandag 26 mei 2008

Week 9, 19 t.e.m. 22 mei

Een bewogen weekje en welkome afwisseling voor de voorgaande weken. Er is vooral in het begin van deze week veel gebeurd. Natuurlijk kwamen de oude bekenden Vedior en Carchannel ook aan bod, maar minder dan vorige weken. Ook een nieuwe klant moest onder handen genomen worden. Het betreft hier SAP. Er moest content gevonden en onderbouwd worden voor de creatie van een nieuwe community.

Ook QAT Invest had een werkje voor mij in petto. Om hun jaarverslag in orde te krijgen moest er heel wat verbeterd worden. Er moest ook een offerte opgesteld worden voor de vertaling van het document naar het Engels. Hiervoor was ik eveneens verantwoordelijk.

En wat eigenlijk het leukste was, van deze week, was de creatie van een conceptje voor een recruteringsactie voor op de multi-mania beurs te Kortrijk dat doorging op vrijdag. Eerst was het eventjes zoeken hoe en wat, maar na gesproken te hebben met Ivo, Jade en de designers Matthias en Nils werd alles duidelijk. Zij hebben prachtwerk afgeleverd en dat allemaal op één dag. Na alles rond te krijgen, werd de offerte voor de drukker binnengehaald. Henri had toch nog enkele opmerkingen wat de kostprijs betrof. Na overleg is het me dan gelukt om de drukker 15 procent van zijn kostprijs af te laten wijken.

Verder is er ook terug gewerkt aan mijn project binnen mijn stageperiode, na enkele weken vastgezeten te hebben. Er komt weer schot in de zaak, maar voor dat dit werk gedaan is, zal er nog veel moeten gebeuren, vooral intern dan!

Tot volgende week.

Geen opmerkingen: